måndag 11 maj 2009

Ektorps Centrum kl 22.44

Dags för en uppdatering!

Sen sist har jag...

...spelat fotboll på stenar. Inte grusplan utan stenar typ. Sparkade också bort bollen och förstörde hela matchen, my bad!
...sett mitt blod rinna som en fors ner för min skalle
...i samma veva känt hur det känns att skalla asfalt ofrivilligt!
...börjat jobba
...sålt svinbra
...sålt svindåligt
...köpt ett sl-kort!
...hängt med folk som gjort mig glad
...varit på sturecompagniet och druckit sprit ur helrör (faktiskt)
...åkt limo
...sett en magdansös som dansade magdans och verkade avsky varje millisekund av det och vem kan väl klandra henne
...pendlat en massa
...kommit i tid förbannat stor del av tiden
...ätit dåligt vilket är dåligt
...skrattat åt min katt när hon är konstig & söt
...skrattat åt Carin när hon är konstig & söt
...skrattat åt livet när allt är konstigt & bra
...legat inne hos Linus typ ett helt dygn med ytterst få ord utbytta, spelandes FM och umgåtts på det där speciella käntshelalivetviset och inte önskat mig en enda sak mer ur livet just i det ögonblicket
...haft vidrig ångest över hur cp jag blir så fort jag trivs för mkt med någon
...haft vett att uppskatta hur sjukt jävla lyckligt lottad jag är. Alltså 4 real, herregud att jag kan ha möjlighet att leva det liv jag gör just nu är så jävla tack vare en handfull människor som jag om jag kunde skulle uppfylla alla deras drömmar i ett ögonblick, ni vet vilka ni är och jag hade aldrig varit så glad att vara vid liv som jag är utan er fy fan vad jag är glad att ni finns och att ni väljer att finnas med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar