torsdag 30 april 2009

Hammarby Sjöstad kl 01.57

Jag fick jobbet hurra! Provanställning direkt, bara sådär på ett bananskal. Helt sjukt egentligen. Carin säger alltid att jag har tur (och även om jag faktiskt surigt vidhåller att det inte finns vare sig något som heter "tur" eller "otur" börjar jag fan tro att jag har en extra stor lycklig stjärna som lyser över mig).

Så äntligen är min nattångest ett minne blott. Nu väntar bara införjobbetångesten och lite annan ångest, men det är som väntat!

Har varit ute hos Johannes typ hela kvällen. Åt middag med honom + syster + pojkvän. Det var trevligt. Sjukt god afrikasoppa på rotfrukter och kanel osv. Linus-stajl!

Sen har vi försökt spela Icewind Dale 2, men den jävla skiten kraschar bara på olika sätt. Säkert Vistas fel alltsammans.

Så nu gav vi upp det och ska till och se lite sånt här istället:




Imorrn blire uppsala! Ska bli kul att träffa lite mänsker man inte ser till så ofta. Typ Anton. Blir toppen-snoppen.

Fast nog ska det nästan bli bäst att hänga med cakey mol allena ute i jacuzzin i nacka, ehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar