tisdag 21 april 2009

Stadion kl 21.51

Nu är det btw officiellt. Jag ger upp på dig din omständiga gamla relik som var så haussad och blablabla. Vill nån ha min kopia av Neuromancer så säg till. Jag är då så missnöjd.

Ut med det gamla och in med det nya! Idag var en hiskeligt oproduktiv dag som jag spenderade med att sitta och läsa medan Johan o klasskompis skrev på Peru-arbete. Men vilken läsning å andra sidan! Det var detta som var spiken i William Gibson-kistan, för nu vet jag att det inte är läslusten som falerar, för den här bokens första tre kapitel svischade jag igenom med äventyrslusta och bladvändarglädje!

Och givetvis är det käre gamla gubbröven Stephen King som gör mig glad igen. Jag är en trogen Constant Reader och kommer så vara tills han kolar. Amen och tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar