onsdag 15 april 2009

Zinkensdamm kl 21.01

Idag kom Johan hem! Så nu är vi alla samlade igen, alla dvs Johan o Linus, ehe. Mina två homeboyz som var ute på villovägar. Men jag klarade mig rätt bra tack vare Carin och Christofer.

Så vi fick ses lite snabbt och kramas och sen träffas på det där fiket på drottninggatan jag aldrig kommer ihåg vad det heter, Johnny B Rich? Chris B Richards? Charles B John?

Sen väntetid typ i en timme på skitjävlapissphonehouse. Vilken enorm skit. Riktiga jävla skitfittor hela bunten. Vafan!!

Blev dumpad av Johan till förmån för jag vet inte vad, ho ho. Men en bonus var att jag fick höra att Lubbe köpt ny tv och envist skulle bära den till finntorp haha! Typ tre busshållplatser att bära en 42"-tv. Han är ju ett litet geni.

Men nu fick jag visst streama matchen hihi!

Så, när ska en lägenhet visa sig? Och när ska Johan inse att hans framtid inte ligger i östersund, utan i sthlm? Jag undrar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar